måndag, juni 2

Läget med tentan.

Jag har fortfarande mycket kvar att göra på mina båda hemtentor och även om jag är peppad känns det inte helt lätt. Svårt att hålla motivationen när solen skiner och det hela tiden finns roligare alternativ än att göra det man borde...

Men idag har det gått rätt fint. Imorgon har vi terminens sista seminarium på förmiddagen, sedan blir det till att åka direkt hem och fortsätta skriva. Onsdag skriver jag och någon gång under torsdagen ska de två dokumenten lämnas in och därmed börjar mitt korta sommarlov. Den där ledigheten mellan skola och jobb blev det inte mycket av, jag tänkte inte på att seriösa arbetsgivare ger en förutsättningar att klara jobbet (såsom ordentlig introduktion). Min introduktion börjar alltså redan på måndag och jag längtar dit.

------------------------------------------------
Status måndag 20:58 - NOLL av ÅTTA frågor klara.
Status tisdag 12:00 - terminens sista seminarium färdigt.
Status tisdag 16:00 - jag har en plan (och skriver för fullt).
Slutlig status - Jag slet verkligen under de sista dagarna, men så blev också bägge tentorna klara och inlämnade i tid.

Inga kommentarer: