torsdag, augusti 21

Ledig var det, ja. Precis som jag annonserade i det senaste inlägget har jag haft en ledig vecka och har en kvar. Veckan som varit var innehållsrik, men som vanligt går egen fri tid alldeles för fort... Det har snurrat på med bio, pärlvännerna, kräftskiva, en riktigt grym konsert (Sofia Karlsson! Miss Li!!! Winnerbäck!), promenader, fika och big time chilling.

Just nu är jag i Öret och passar på att blogga lite på Stadsbiblioteket innan dagens fikamaraton börjar på riktigt. Så många jag vill träffa, så lite tid. Det är mycket nytt, men det känns inte alls tokigt att vara tillbaka här. Nog för att jag inte hade mycket gott att säga i samband med flytten. Men så här ett år efteråt känns det som det kan vara början till en försoning mellan mig och Örebro...

Inga kommentarer: