En gång i tiden trodde jag att jag skulle plugga i Umeå. Därför ställde jag mig i studenternas bostadskö där.
Nu har jag samlat på mig en rätt stor poängsumma i den där bostadskön. Det enda man behöver göra för att behålla poängen är att logga in minst en gång i halvåret. Av någon anledning fortsätter jag att logga in varje gång jag får påminnelsen. Trots att oddsen för att jag skulle hamna i Umeå torde minska i takt med att csn gör det...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar