måndag, februari 2

Umeå?

En gång i tiden trodde jag att jag skulle plugga i Umeå. Därför ställde jag mig i studenternas bostadskö där.

Nu har jag samlat på mig en rätt stor poängsumma i den där bostadskön. Det enda man behöver göra för att behålla poängen är att logga in minst en gång i halvåret. Av någon anledning fortsätter jag att logga in varje gång jag får påminnelsen. Trots att oddsen för att jag skulle hamna i Umeå torde minska i takt med att csn gör det...

Inga kommentarer: