tisdag, april 28

Det här måste väl vara årets sista årsmöte? Snälla?


Varför kunde jag inte bara strunta i något inbokat? Med lite mindre pliktkänsla och lite klokare prioriteringar hade jag inte suttit här och väntat på att ABF-distriktets årsmöte ska börja...

Min dag började 9.00 på Högskolan där jag var kvar fram till 18.00. Jag/vi har jobbat hårt med främst gruppredovisningen. Anledningen till att jag är lite bitter är att det här mötet börjar klockan 19.00 med ett trekvarts långt kulturinslag. Sluttiden är satt till 21.00 och den hoppas jag verkligen hålls för sedan ska jag (efter en halvtimmes bilresa) skriva färdigt mitt pm som har deadline 24.00. Värdelöst känns det hur som haver. Våga säga nej nån gång.
-
Ps. Jag är troligen den enda under 40 på det här mötet. Några gränsfall finns det, men är definitivt den enda under 30 i alla fall...

Inga kommentarer: