torsdag, maj 7

Hihihi.

Plats: Högskolans café. Fika i en pluggpaus.
En längre diskussion led mot sitt slut. Vi hade kommit in på landskap och alla hade försökt lyfta fram det bästa och skrutit om det mesta.

P: Okej, men kan du säga någonting som vi inte har i Småland?
M: (helt spontant) R?

Efter det mitt-i-prick-svaret skrattade alla tills vi fick ont i magen.

2 kommentarer:

Elin sa...

Vad sade du om ditt?

Eva sa...

Jag kom in i diskussionen rätt sent och höll därför en förvånansvärt låg profil.

Men visst flaggades det för berg och älvdalar, det perfekta läget, Hudik, ostkaka och en del Jarsesaker så som djurpark, skidbacke och Lill-Babs...