måndag, mars 8

Förresten...

... när jag åkte hit i lördags passade jag på att åka med Tågkompaniets Stockholmståg. Smidigt, bekvämt, i tid och dessutom bjöd de på kaffe. Men den absolut största fördelen är att de har ett standardpris på sträckan. Oavsett vilken avgång man vill åka med. Oavsett när man bokar. Där har SJ en hel del att lära sig...
-

Inga kommentarer: