söndag, november 28

Nyyogad men orolig.

Det är märkligt hur någonting som skulle bli så rätt kan bli så pass fel. Jag var verkligen pepp på att yoga idag, men när jag kom dit var den vanliga läraren sjuk. Vikarien var inte i närheten av att vara lika bra, hennes pass var inte alls lika utmanande och jobbigt som det ordinarie och dessutom hade hon förenklat och modellerat om i rörelserna så att man var tvungen att titta på henne hela tiden. Söndagen startade med andra ord med stor besvikelse.

Födelsedagen i fredags var väldigt lyckad, särskilt om man tänker på förutsättningarna. Tja, när jag loggade in på facebook framemot kvällen hade jag översvämmats grattis-hälsningar där. Majoriteten såklart från folk som utan den där sidan inte ens hade vetat vilken månad jag fyller år, men lite kul ändå.

Nu ska jag ta med min fulladdade dator och skrivkrampen in mot stan. Idag är det börja på blankt papper som gäller - och huvudet är tomt.
-

Inga kommentarer: