onsdag, februari 4

Kaos.

Ett inställt seminarium blev till någon sorts sovmorgon som i sin tur skapade en dag av mer eller mindre kaos. Visserligen har jag gjort mycket saker (ringt samtal, lagat mat, beställt bilder), men inte de saker jag borde ha gjort (pluggat).

Nu är det dags att ta tag i omskrivandet av min uppsats. Imorgon ska nämligen andra utkastet lämnas in och därför måste det bli klart innan jag får sova. Dock borde det gå relativt snabbt och smidigt.

Förresten pratade jag med R. igår - og selvfølgelig var det dejligt at høre hendes stemme. Hon fyller år idag, men eftersom jag vet hur det kan bli när folk ringer på ens födelsedag så ringde jag igår istället för att hinna prata lite. Smart gjort.

Inga kommentarer: