torsdag, februari 5
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Välkommen till vad som är lite som en resedagbok, fast på hemmaplan. Här finns tänkvärdheter uppblandat med strunt. Osorterat, mångsidigt och spretigt, men alltid med känsla.
Oftast handlar det dock om pusslandet med att få ihop studentlivet, jobben och det vanliga livet.
Allt medan jag gör mitt bästa för att behålla båda fötterna på jorden och huvudet i det blå.
1 kommentar:
Jag längtar till dess att jag börjar få Arbetarbladet igen.
Nu är det trök-GD som dessutom är sega med sina nyheter.
Jenny är verkligen grym.
Varför har vi varit så dåliga på att utnyttja henne, ex. föreläsningar, kommentera hennes inlägg, tipsa henne om saker att skriva om osv. Vi måste improve...
Skicka en kommentar