torsdag, februari 5

Time for change.

Idag var det första dagen som Arbetarbladet landade på hallmattan som en tidning i två delar. Än så länge har jag ingen tydlig åsikt om detta påhitt. Däremot ger jag tummen upp till att den duktiga ledarskribenten Jenny Wennberg tar över som politisk chefredaktör.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag längtar till dess att jag börjar få Arbetarbladet igen.
Nu är det trök-GD som dessutom är sega med sina nyheter.
Jenny är verkligen grym.
Varför har vi varit så dåliga på att utnyttja henne, ex. föreläsningar, kommentera hennes inlägg, tipsa henne om saker att skriva om osv. Vi måste improve...