onsdag, mars 11

So much to do, so little time.

Oj, vad trött jag är. Tacka styrketräning, seminarium, grupplanering, plugg, trist mejlande, snabblunch, klippning, årsmöte, långfika och telefonmöte för det. Som synes var det väldigt mycket saker att lägga energi på idag. Så här i efterhand kan man ju tänka att morgonträningen var onödig, dock vet jag inte om jag hade klarat dagen utan det passet...

Men mitt hår luktar godis och är så där fluffigt mjukt som bara nyklippt hår kan vara. Jag försökte ta en bild för att kunna visa resultatet, men misslyckades. Hur tusan gör alla dessa modebloggare och kids när de fotar sig själva så där snyggt som de gör? Håret är i alla fall en sisådär åtta centimeter kortare och det finns inte en sliten topp så långt ögat kan nå. Jag gillar det skarpt.

Inga kommentarer: