onsdag, april 29

Idag när jag och C. var på stan åt jag årets första kulglass. Pistage och kiwi var det i bägaren. Gottis. Nog för att jag ätit vanlig glass ute i solen tidigare i år, men this is the real thing och precis det vårtecken jag väntat på.

För övrigt är det beslutsångest hemma hos mig. När jag insåg att jag faktiskt har tre obokade dagar i rad i kalendern började jag genast klura på vad jag skulle fylla dem med. Stockholm? Örebro? Jarse?

Efter moget övervägande har jag dock bestämt mig för att stanna hemma. Inget plugg, bara sånt som jag vill göra (och lite städning). Dessutom behöver jag spara pengarna inför min tripp till Kbh/Odense om exakt två veckor. Oh my, den här tiden om två veckor sitter jag faktiskt på tåget. Det är ju verkligen något att se fram emot!

Inga kommentarer: