torsdag, april 30

Jag bakade...


... här i eftermiddags. Brownie cupcakes efter ett recept från Leilas nya tidning. Det var omständigt att rosta nötter, röra ihop sockersorter, smälta choklad och så där.
-
Kanske var mina förväntningar för höga, men de smakade okej - inte mer, inte mindre. Trist när inte resultatet motsvarar arbetsinsatsen.

Inga kommentarer: