-
UPPDATERING: Det var ett riktigt litet lyckopiller till konsert. Förutom Miss Li själv med fantastisk röst och sprudlande energi blev jag särskilt förtjust i blåssektionen (såklart) och tjejen som spelade cello. "Bababa" och "Oh boy" som sparades till extranumren är verkligen livelåtar - minst lika bubbligt härliga som de var i somras.
-
Förbandet var egentligen inte dåliga, bara förbaskat trista. I det här sammanhanget är det väl i och för sig ungefär samma sak...

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar