fredag, april 24
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Välkommen till vad som är lite som en resedagbok, fast på hemmaplan. Här finns tänkvärdheter uppblandat med strunt. Osorterat, mångsidigt och spretigt, men alltid med känsla.
Oftast handlar det dock om pusslandet med att få ihop studentlivet, jobben och det vanliga livet.
Allt medan jag gör mitt bästa för att behålla båda fötterna på jorden och huvudet i det blå.
2 kommentarer:
Bra arbetsplats! =) Men vart är det du jobbar?
Jag hittade några kursplaner på nätet. Andra fick jag på HS idag. Utom C-kursen - som inte existerar (!) Men tacka för vänligheten!
Kram
Jag jobbar på IKEA. Utöver blockchokladen kan jag varmt rekommendera mjukglassen :)
Bra att du fick tag på kursplanerna. Då är det bara att hoppas att du kommer in där du helst vill också...
Skicka en kommentar