fredag, april 24


Motivation kostar fem kronor på min arbetsplats. God är den också.

2 kommentarer:

evelinfre sa...

Bra arbetsplats! =) Men vart är det du jobbar?

Jag hittade några kursplaner på nätet. Andra fick jag på HS idag. Utom C-kursen - som inte existerar (!) Men tacka för vänligheten!

Kram

Eva sa...

Jag jobbar på IKEA. Utöver blockchokladen kan jag varmt rekommendera mjukglassen :)

Bra att du fick tag på kursplanerna. Då är det bara att hoppas att du kommer in där du helst vill också...