Men jag klagar alltså inte på veckan. Inte än. Än känner jag ingen stress över allt som ska hinnas med fast tiden saknas.
Veckan börjar intressant för jag ska strax iväg på en föreläsning om barn som växer upp i familjer med olika sorters missbruk. Det blir spännande och jag kommer säkert sitta fokuserad hela vägen fram till lunchrasten. Nu ska jag packa ner mina matlådor. Tjing!
måndag, april 20
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar