tisdag, april 21

Frihet är...

... att få sin cykel tillbaka. Inte för att min har varit borta egentligen, den har bara stått i källaren sedan snön kom + hos den lokala cykelverkstaden de senaste dagarna för att få sitt punkterade bakdäck utbytt. Men ändå, som jag har längtat efter den.

My tuesday so far har innehållit diverse; exempelvis seminarium, Sandviken tur och retur och en sorts "styrelsekurs light" med SSU Gävle. Nu ska jag dricka en kopp the och plugga lite språkdidaktik. Didaktik är för övrigt min nya favvokurs. No doubt about it.

Inga kommentarer: