"Jo, men visst kan jag plugga samtidigt som jag tittar lite på Champions League-finalen. Mest ska jag väl bara ha matchen på lite grann i bakgrunden och sedan fokusera helt på postcolonialism, linguistic imperialism och allt det där andra."
Med facit i hand - dagens överskattning av min studiedisciplin.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar