
En inre resa är precis vad jag har framför mig under de närmaste sju timmarna. Förutsatt att sj håller tidtabellen vill säga...
Så pass mycket som jag åker runt kan man tycka att jag borde ha lärt mig att packa snabbt och effektivt. Men nej, efter både beslutsångest och osäkerhet kring vädret har jag, som vanligt, packat alldeles för mycket. Har helgarderat mig med både ballerinaskor och regnjacka för inget regn ska få stoppa min lilla köpenhamnsdag imorgon.
Tåget passerade just tierp och nu ska jag överge det här mobilbloggandet för att istället försöka plugga lite.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar