
Det har gått ett i ett sedan 13.30. Just nu sitter jag på fjärde mötet i rad, vissa har varit roligare än andra. Vissa mer givande än andra. Socialt, skola, förening och parti har det handlat om. I den ordningen.
Fabriksbakade konferensbullar som den på bilen är aldrig så goda som man tror. Det är ett dåligt substitut för utebliven middag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar