tisdag, maj 12

Veckans sanning.

- Eva, jag har tänkt på en sak med dig. Du är så... oförutsägbar.
- Hur menar du?
- Jo, man vet aldrig var man har dig. Fast på ett bra sätt.
- Okeeeej?
- Igår hade du jeans och huvtröja, i förrgår skjorta och väst och nu så sitter du här i klänning och ballerinaskor.
- Tja, när du säger det så... har du en klar poäng där.

Inte för att jag tänkt särskilt mycket på det innan, men visst hade min vän rätt. En röd tråd är det som saknas i min garderob. Men å andra sidan kan vara det enda som saknas där...

Inga kommentarer: