
Så här ser Ellinor, Fanny och jag ut på väg till Vårrusets uppvärmning. Oskarp bild, men ni kan ändå se de snygga tröjorna. På ryggen står det Rö(s)ta rött! och naturligtvis syftar uppmaningen på Europaparlamentsvalet, där man för övrigt kan börja rösta redan på onsdag. Hitta din förtidsröstningslokal på Valmyndighetens hemsida.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar