måndag, maj 18

Väckelsemöte i regementsparken?


Eller uppvärmning till vårruset? Lite svårt att avgöra.
-
UPPDATERING: Filmen är inte så mycket att ha, men det var fantastisk stämning och kanske visar klippet ovan lite utav detta. Några tusen kvinnor värmde upp under Friskis och Svettis ledning i Regementsparken innan vi gav oss ut på Vårrusbanan.

Inga kommentarer: