
Jag och supersystrarna Eriksson delvis gick och delvis joggade våra fem kilometer. Det tog oss 35 minuter och inte för att jag har någon uppfattning om hur lång tid sånt brukar ta, men jag tycker det är väl godkänt.
-
På bilden ser ni den picknick som de två s-kvinnolagen dukade upp ute i parken efter våra fem kilometer. Trevligt och lyckat och nästa år kommer vi vara minst dubbelt så många.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar