Till tisdag ska jag ha läst ut litteraturkursens sista roman, lämna in en omfattande läslogg samt vara klar med den praktiska delen av projektarbetet. Den sista saken på listan är ett grupparbete som M. och jag även ska redovisa inför klassen på tisdag - cirka 20 minuter.
Men det är inte så att terminen är färdig sen, utan då är det hög tid att plugga järnet till salstentan. Därefter skriva en hemtenta. Därefter skriva den stora teoridelen av projektarbetet ihop med M. och så slutligen göra en stor rapport för mentorsprojektet.
Lite jobb och några måsten på det så förstår ni att jag helst inte vill tänka på de närmaste veckorna. Det är inte en tentavecka den här gången utan två stycken i rad. All work and no fun med andra ord.
onsdag, maj 20
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar