
... är att jag får ha mina nya fina stövlar på mig. De är en vinnande kombination ihop med regnstället som måste ha varit världens bästa julklapp.
Med ett fåtal minuter tillgodo lämnade jag hemtentan i min lärares fack. Nu ska jag ge min del av projektarbetet en rejäl omgång innan jag åker hem.
Vid den här tiden imorgon kan jag förhoppningsvis välkomna sommarlovet. Den insikten är inte så bra för arbetsmoralen, men spöregnet utanför motiverar desto bättre.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar