söndag, juni 7

Projektet? Check!

Trots att krafterna tog mer eller mindre slut redan förra veckan så tog jag mig ända in i kalket den här terminen också. När hemtentan väl var inlämnad så hade vi fortfarande en deadline att klara av på fredagen. Trots att min projektpartner hade 39 graders feber fick vi ihop det och plastfickan på bilden nedan landade i vår lärares postfack 12.3o i fredags. Med god marginal till deadline. Och dessutom är det ett mycket bra projekt.

Innan det blir somamrlov har jag ett pm kvar att skriva i min extrakurs om mentorskap, men det ska nog lösa sig till veckan. Nu när det värsta är över kan jag bara säga en sak: Att ha två tentaveckor i rad är inte okej. Jag sov resten av fredagen samt halva lördagen, men nu är jag pigg och glad igen.

Inga kommentarer: