
Sören Holmberg sa nyss: "Nu har vi en valvaka framför oss." Underbart att han lät så uppspelt över det. Det kan ju inte ha varit en överraskning för honom precis. Även om det ser ut att bli mer spännande än man först kunde tänka sig...
Här på vår lilla valvakekväll har vi hur mycket gottis som helst; godis, chips, dip, smulpaj, choklad, kakor, ost och kex. Hur mysigt som helst är det.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar