Det här fina tyget har i helgen blivit nya köksgardiner åt mig. Men jag väntar nog med att stryka och hänga upp dem tills en dag då det är lite finare ute... Vårblommor känns just idag som något av ett hån.
-
Välkommen till vad som är lite som en resedagbok, fast på hemmaplan. Här finns tänkvärdheter uppblandat med strunt. Osorterat, mångsidigt och spretigt, men alltid med känsla.
Oftast handlar det dock om pusslandet med att få ihop studentlivet, jobben och det vanliga livet.
Allt medan jag gör mitt bästa för att behålla båda fötterna på jorden och huvudet i det blå.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar