Undrar om någon blev provcerad av mina vårsysslor igår. Jag började sy vårgardiner, sätta undan de varmaste vinterkläderna, tog fram cykeln och så. I morse när jag vaknade låg det ett rejält snötäcke på marken och sedan har det snöat större delen av dagen. Som att någon ville säga "Tji fick du".
-
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar