tisdag, mars 23

Igår när Handels lämnade ett varsel från den första april så fanns mitt jobb med på listan. Lite extra spännande att se hur det går nu när jag är personligt berörd på ett helt annat sätt än jag hade varit om jag skulle ha följt rapporteringen i media.

Dock tycks både Handels och Svensk Handel fortfarande tro på att de ska få till ett nytt avtal innan det gamla löper ut 31 mars och det kan man ju hoppas på. Samtidigt tycker en självisk del av mig att det inte vore helt fel att få vara ledig över påsken...
-

Inga kommentarer: