Vilken intensiv dag den här tisdagen har varit. Crazy, I tell you.
Och tyvärr har stora delar av min energi läckt ut på helt fel saker - det vill säga minst av allt skolan. Jag ligger redan efter på nya kursmomentet och måste imorgon se till att läsa dikter och analysartiklar tills det sprutar ur örona på mig...
-
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar