måndag, augusti 2

Trött. Tröttare. Tröttast.

Så ligger landet efter tre långa arbetsdagar. Det sliter att vara hemifrån tolv timmar i sträck för att sedan komma hem och somna på soffan. Ännu mer slitigt om man faktiskt försöker sig på att ha ett socialt liv emellan de långa passen.

Särskilt dagen idag var en pärs. Några minismå regnmoln är allt som krävs för att kunderna ska vallfärda till mitt jobb och bilda kö in från stora vägen till parkeringen. Men imorgon är jag ledig och det ska verkligen bli väldigt skönt. Listan på måsten och borden är lång, men jag ska försöka att bara nosa lite på det viktigaste.

I övrigt tycks det här vara sommaren då tekniska prylar inte vill samarbeta med mig. Mycket frustrerande. Nu är det mobilen som verkar på väg att ge upp (igen). Mot kvällskvisten piggnade den till och jag hoppas att den håller sig pigg. Har varken tid eller lust att skicka iväg den på lagning (igen).
-

Inga kommentarer: