fredag, april 24

Dagens bild.


Idag har jag pluggat som en liten toka. Även om jag har massor kvar att göra är det skönt att känna sig på gång...

Mest akut är två grupparbeten. Tavlan på bilen visar våra förberedelser för tisdagens gruppresentation. Jag, M och E har varit riktigt duktiga. Om jag inte haft bråttom till valbobussen skulle jag ha firat (våren, solen, vännerna) med en glass i solen.

2 kommentarer:

Elin sa...

Vi kan fira något i morgon Eva!

Eva sa...

Ja, det hoppas jag verkligen.