Den här roliga bilden hittade jag i gamla kollegan Rasmus blogg för ett tag sen och sparade den då. Helt enkelt eftersom jag tycker den är underbar. Talande på nåt sätt.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Välkommen till vad som är lite som en resedagbok, fast på hemmaplan. Här finns tänkvärdheter uppblandat med strunt. Osorterat, mångsidigt och spretigt, men alltid med känsla.
Oftast handlar det dock om pusslandet med att få ihop studentlivet, jobben och det vanliga livet.
Allt medan jag gör mitt bästa för att behålla båda fötterna på jorden och huvudet i det blå.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar