Ojojoj, vilken tisdag jag har haft. De senaste dagarna har varit galna på så sätt att de varit fyllda av olika sorters plugg och uppgifter, men efter idag kan jag åtminstone stryka en del saker från listan.
* Sista litteraturseminariet, sista romanen utläst - check.
* Inlämning av ambitiös "reflective reading journal" - check.
* Presentation av den praktiska delen av projektarbetet - check.
* Avslutningskväll med mentorsprojektet - check.
Från och med imorgon blir det till att hårdplugga inför salstentan och så skriva den på fredag, nästa vecka blir det fokus på hemtentan och att skriva teoridelen av projektarbetet.
Sådana här gånger är det lagom kul att tänka på att jag knappt gått halva utbildningen. Sådana här veckor undrar jag om det verkligen finns gnista och motivation som räcker i fem terminer till? Men å andra sidan gillar jag ju att plugga. För det mesta.
tisdag, maj 26
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar