
Sandvikens nya stolthet Göransson Arena. Sveriges nyaste och största multiarena. Här kommer SAIK vinna många segrar i vinter.
-
UPPDATERING: Och efter att ha sett den här grymma arenan vill till och med mamma gå på bandy i vinter. Det ser jag fram emot!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar