söndag, maj 3

Yoga och sushilunch är en bra start på dagen. Jag känner mig pigg och glad. Planerna för resten av dagen är att plugga lite, äta fruktsallad på balkongen, diska, skriva på min uppsats, laga tikka masala och städa klart. Inte nödvändigtvis i den ordningen.

Inga kommentarer: