söndag, juni 7

Just nu...

... sitter jag i ett telefonmöte. Det skulle ha varit ett möte i verkligheten egentligen och jag tycker det här är ett riktigt nedbyte. Jag hatar telefonmöten. Massor av ljud i bakgrunden, usel struktur, vissa skriker och andra viskar och så vidare och så vidare.

Det borde finnas ett maxtak om att man fick vara högst tre personer på ett telefonmöte. Enligt min erfarenhet är tre personer det mesta man kan vara i ett effektivt telefomöte där alla kommer till tals. På det här mötet är vi visst elva eller tolv. Hej frustration!

Inga kommentarer: