söndag, mars 28



En stund i kyrkan kändes som ett bra sätt att koppla bort den monumentala stressen från en löningshelg på jobbet. Och efter kvällens konsert tycker jag mig nog ha konsumerat tillräckligt med finkultur för det kommande halvåret eller så där...

På den suddiga bilden syns Sandvikens Vokalensemble och Staffans Motettkör framföra Bachs "Johannespassion" ihop med solister och delar av Gävle Symfoniorkester. Storslaget är bara förnamnet.

Inga kommentarer: