
Inte en lampa lyser i lägenheten nu, men desto fler stearinljus...
I det här ruskvädret känns det passande att kura ihop sig inne med en massa ljus. Trist bara att kommunens fina arrangemang på torget nog regnar bort, mer eller mindre.
Idag var det löningslördag av värsta sorten ute i valbo och jag har verkligen förtjänat min lön under jobbtimmarna. Fortare än fortast gick dagen. Säkert blir det likadant imorgon...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar