fredag, mars 26

En tanke bara...


Det finns mycket med stockholm som inte är så kul, men just Hötorget kunde de gärna få exportera... Så mycket frukt, grönsaker och blommor på samma ställe att man knappt vet var man ska titta. Nu ska jag och J. äta lite lunch, riktigt bra fortsättning på dagen skulle jag säga.


Inga kommentarer: