tisdag, september 25

Den stora lättnaden.

Nu är det gjort. Den allra sista ledaren är skriven och publicerad.
Det är faktiskt mest av allt skönt... Allt sedan jag i våras fått veta att jag inte skulle få fortsätta att skriva tisdagsledarna har det varit en kamp att lämna in varenda vecka. Innan tyckte jag hela tiden att det var ett väldigt roligt extrajobb. Sedan i våras har jag inte tyckt det - och det har tyvärr märkts på texternas kvalité också. Det är ganska många veckor nu på slutet som jag inte varit nöjd med det jag har levererat och det är förstås trist för alla inblandade parter (främst kanske för läsarna).

Men... nu är det gjort. Nu har den stenen släppt. Vad detta betyder för bloggen är oklart. Kanske kommer den att läggas ner. Vi får vänta och se. Kanske blir jag snart sugen på att skriva mera. Men inte nu. För just nu känns det som jag mjölkat ut varenda droppe text.

1 kommentar:

Nina sa...

Tack för den här tiden! Jag har iaf blivit extra glad de frukoststunder då dina ord har prytt ledarsidan. KRAM/Nina